FANDOM

When the air ran out, I closed my eyes and imagined I was dying in his arms.
—Amanda o Rhodrim

Amanda Gray - Sister Elvira Gray, who murdered her sister to take up the post of Mayor of Stone Pavilion. The player may encounter her spirit while performing an investigative mission in Fable: Forgotten Tales .

Wygląd Edytuj

Jest ona kobietą o krótkich włosach (koloru nie można określić, ponieważ jest duchem) i ładnych rysach twarzy. Na głowie ma czerwony kwiat przypominający mak.

Historia Edytuj

Amanda dorastała w Domu Greyów , na granicy Kurhan i Mrocznego Lasu. Gdy dorosła objęła stanowisko Burmistrza Kamiennej Altany. Jednak Jack Rzeźnik przekonał Elvirę do zabójstwa siostry i objęcia po niej urzędu. Obydwoje sądzili, iż Amanda miała zbyt "łagodne serce" do rządzenia miastem. Pewnego dnia Elewira zamknęła siostrę w piwnicy ich rodzinnego domu. Dziewczyna zmarła na skutek uduszenia się, a jej szczątki znalazł Bohater z Debowej Doliny wiele lat później. Przy niej leżał list udowadniający zbrodnię Lady Grey.

Fable: Zapomniane OpowieściEdytuj

Duch i szkielet Amandy

Duch i szkielet Amandy

Kiedy Bohater spotyka po raz pierwszy ducha Amandy, ta myli go ze swoim chłopakiem, Rhodrim. Duch wyznaje, że modliła się o ratunek z rąk ukochanego, jednak ten (według niej) nie próbował jej szukać. Amanda opowiada Bohaterowi, w czasie kiedy zabrakło jej powietrza zamknęła oczy wyobrażając sobie, że umiera w ramionach chłopaka. Niestety mówiąc, że nigdy nie spotka swojego Rhodrika, dziewczyna ujawnia, że jej siostra miała wszystko.

Amanda ujawnia Bohaterowi prawdę na temat Lady Grey i prosi go o ujawnienie światu jej listu, będącego dowodem ujawniającym tę straszną zbrodnię. Kiedy duch znika do piwnicy wchodzi Elvira, która twierdzi, że jej siostra była słabym i romantycznym głupcem oraz że by zamieniła Kamienną Altanę w okropne miejsce. Bohater ma wybór: oddać list i poślubić Lady Grey lub ujawnić całą prawdę światu.

Ciekawostki Edytuj

  • Amandę poznajemy już jako ducha.
  • Jej szkielet ma męskie buty na nogach.
  • Jest dobrym charakterem w przeciwieństwie do swojej siostry.
  • She was the mayer of Stone Pavilion.
  • Jeśli chcemy poślubić Elvirę musimy znaleźć naszyjnik Lady Grey, który tak naprawdę należał do Amandy.[[Kategoria:Postacie (Zapomniane opowieści)]ś