FANDOM

Anni Icon Lightning

Błyskawicaczar ataku pojawiający się w Fable, Zapomnianych opowieściach i Anniversary. Stanowi podstawowy czar ofensywny Bohatera z Dębowej Doliny, którego uczy się od mistrza Gildii podczas treningu z używania woli.

Po wybraniu przeciwnika, Bohater trafia w niego wiązką błyskawicy. Chociaż początkowo obrażenia zadawane przez czar są niewielkie, po ulepszeniu go na ma ksylany 4. poziom zadaje około 60 punktów obrażeń i można rzucić go na czterech przeciwników jednocześnie. Główną różnicą pomiędzy błyskawicą a porażeniem z Fable II jest to, że błyskawicę można przez krótki czas podtrzymywać. Działa to na korzyść Bohatera, który może trzymać na bezpieczną odległość maksymalnie czterech wrogów w tym samym momencie.

Wrogowie trafieni błyskawicą przewracają się na ziemię, nie licząc niektórych bossów oraz trolli. Jako że jest to zaklęcie na duże dystanse, nadaje się do tworzenia pułapek na niewielkie grupki przeciwników.

Błyskawica jest również podstawowym czarem używanym przez Gabriela w Fable: The Journey.

Opis Edytuj

Zaklęcie to wytwarza łuk czystej energii, która przeskakuje pomiędzy palcami rzucającego a celem. Magowie wyższego poziomu mogą trafić kilku nieprzyjaciół równocześnie.

Statystyki Edytuj

Poziom 1. Poziom 2. Poziom 3. Poziom 4.
Koszt (PD) 5760 18200 48000
Obrażenia 18 30 40 60
Czary w Fable: Zapomnianych opowieściach
Czary ataku Błyskawica · Boska furia · Kula ognia · Piekielny gniew · Podpalenie · Szarża · Wiele uderzeń
Czary otoczenia Mocarne pchnięcie · Odwrotność · Przywołanie · Spowolniony czas · Wyssanie życia
Czary cielesne Fizyczna tarcza · Miecz ducha · Pośpiech zabójcy · Szał bitewny · Uzdrowienie życia · Wiele strzał