FANDOM

Ten artykuł nie posiada kompletu informacji. Jeśli możesz – rozbuduj go!

Bohater z Bowerstone (ang. Hero of Bowerstone) — znany również jako Sparrow, Bohater z Bower Lake, Bohater Spire, Stary Bohater Król/Królowa oraz wiele innych tytułów, jest głównym bohaterem Fable II. Postać może być mężczyzną lub kobietą, wybór zależy od gracza, którego dokonuje się na początku gry.

Bohater z Bowerstone jest potomkiem Bohatera z Dębowej Doliny. Jest to potwierdzona informacja, gdyż Teresa w zrujnowanej Komnacie Przeznaczenia stwierdza, iż Bohater z Dębowej Doliny jest przodkiem bohatera. Również mówi o tym jedna z książek z Albionie, gdzie jest napisane że potomek Bohatera z Dębowej Doliny bedzie miał potomka, który uratuje krainę. Kolejnym dowodem jest to iż bohater ma dostęp do skrzyń Bohatera z Southcliff z Komnacie Przeznaczenia. Co ukazuje, że tylko potomkowie Bohaterów mogą otworzyć skrzynie.

Na początku gry Bohater z Bowerstone jest nazywany "Sparrow", który jest synonimem bycia młodym, przygotowanym do zobaczenia świata. Jednak możliwe jest, że Sparrow to jego/jej prawdziwe imię, w przeciwieństwie do "Żółtodzioba" lub innego tytułu dostępnego do zmiany w Fable.