FANDOM

Ten artykuł nie posiada kompletu informacji. Jeśli możesz – rozbuduj go!

Briar Rose - postać występująca w FableBohaterka, absolwentka Gildii Bohaterów.

FableEdytuj

Na początku gry jest bardzo arogancka w stosunku do bohatera, lecz potem jej stosunek do nas zmienia się. Pokazuje to jej rozmowa w Mrocznym Lesie, gdy rozmawia z nami jak równy z równym, jest to prawdopodobnie spowodowane naszymi wielkimi zwycięstwami, np. na Arenie w Lesie Wiedźm.

W trakcie podróży bohatera do mroźnych krain Briar odgrywała bardzo ważną rolę i traktowała bohatera z szacunkiem, pomagała nam odczytać inskrypcje w Kaplicy Archonta.

Briar jest bardzo sławna, świadczy o tym chociażby rzesza fanów przy jej stoliku w karczmie w Kamiennej Altanie. Często też chwali się swoimi trofeami.

WyroczniaEdytuj

„Szlachetnie urodzona, Briar miała dzieciństwo pełne luksusów i przepychu. Ale z chwilą, kiedy jej siła i wyjątkowe umiejętności zaczęły się objawiać, jej świat się rozpadł. Jej matka zmarła w wypadku, któremu Briar nie była w stanie zapobiec, lecz mimo to zrozpaczony ojciec wygnał ją. Musiała radzić sobie sama, ucząc się samodzielności. Uczyniła z Gildii swój dom i to w księgach znalazła towarzystwo, o które nigdy nie zabiegała u żywej istoty. To właśnie to palące pragnienie wiedzy kazało jej wyruszać na wyprawy daleko poza Albion w czasie, kiedy ty zdobywałeś swoją reputację na tym świecie, ale teraz już stąd nie odejdzie.”

CiekawostkiEdytuj