FANDOM

Ten artykuł nie posiada kompletu informacji. Jeśli możesz – rozbuduj go!

Grom (ang. Thunder) — brat Szept, król areny oraz jeden z zalotników Lady Elviry Grey. Pierwszy raz widzimy go w Gildii Bohaterów, gdy ćwiczymy z Szept, a potem (zależnie jaką ścieżką podążaliśmy) możemy napotkać go jeszcze kilka razy m.in. pomoże nam powstrzymać Jacka od aktywowania Witryn Skupienia .

Gdy Bohater będzie musiał zebrać dusze Bohaterów, trzeba będzie walczyć z Grom'em, gdy zabierzemy mu dostatecznie dużo życia Grom wyjawi, że zamiast zabijać go możemy iść na Arenę zebrać tamtejsze dusze. Możemy go jednak zabić i zabrać jego dusze.

Fable IIEdytuj

W Fable II Grom już od dawna nie żyje, jednak w grze można znaleźć miksturę o nazwie "Siła Gromu ", która daje 62500 punktów siły, opis eliksiru mówi, że kości Groma zostały użyte do stworzenia ów eliksiru.

Fable IIIEdytuj

W Fable III występuje ostrze o nazwie Ostrze Gromu , jego opis mówi, że Grom mógł rozedrzeć niebo za pomocą tej broni, lecz te plotki zostały rozwiane przez jego siostrę Szept.

WyroczniaEdytuj

„Wiele lat temu, fala potężniejsza od smoka wiodła z wysp Południa statek, na którym stał wielki niczym góra Grom. Wokół szalał sztorm, jakiego nikt z załogi wcześniej nie widział, ale wielki wojownik myślał tylko o jednym: o uciszeniu płaczu dziecka, swojej młodszej siostry, Szept. Fala niosła statek przez rozległe przestrzenie oceanu wprost do gniazda krakenów. Grom rzucił w nie błyskawice i chwytając Szept w ramiona, rzucił się w otchłań wody. Płynąc słyszeli za sobą krzyki ginących ludzi i trzask rozrywanej na strzępy łodzi. Do brzegów Albionu dotarli dopiero po dwóch dniach, pozostawiając swój dom daleko za sobą, niczym sen.”

CiekawostkiEdytuj

  • On i Nostro to jedyne postacie w grze, które używały tarczy.
  • Jeśli gracz chce zebrać wszystkie Srebrne Klucze, musi walczyć z Gromem o serce Lady Grey.