FANDOM

Ten artykuł nie posiada kompletu informacji. Jeśli możesz – rozbuduj go!

Bogowie i demony, których się boisz i których czcisz, są dla mnie niczym!
—Jack Rzeźnik

Jack Rzeźnik (ang. Jack of Blades) — główny wróg w grze Fable, Fable: Zapomniane Opowieści i Fable Anniversary. Wyrocznia mówi, że gdy po świecie chodziły demony, to Jack już był bardzo stary. Jego ciało jest śmiertelne, lecz dusza spoczywa w masce.

HistoriaEdytuj

Nic nie możemy zrobić. Nie widzieliśmy jeszcze nikogo o takiej mocy
Tkacz

Jack pochodzi z Pustki. Przybył do Albionu razem z Damą Ostrzy (Queen of Blades) i z Rycerzem Ostrzy (Knight of Blades), razem znani jako Dworzanie. Po przybyciu do Albionu wszyscy przed nimi klękali, uznając ich za "bogów". Później "spalili cały świat, aż niebo zaszło czarnymi chmurami". Jednak ludzie przetrwali. Jack dał im szansę, lecz gdy znów stali się źli, Dworzanie wywrócili morze. W końcu ludzie zaczęli ich czcić.

Kilkaset lat później, gdy William Black czytał księgi, Jack przeteleportował go z Albionu do Pustki. Chciał zrobić z niego niewolnika. Chciał do tego użyć zdobionego miecza. William uciekł i ukradł ten miecz, znany później jako Miecz Aeonów.

Kiedy spotkali się drugi raz, William zabił Jacka. Przynajmniej tak myślał. Zniszczył jego ciało, lecz maska przetrwała. Jack również.

W Fable: Zapomniane Opowieści, Jack Rzeźnik opisany jest w księdze występującej w grze, zatytułowanej "Jack Rzeźnik".

Laleczka Jacka:
Jack lalka

Lalka Jacka

jest do uzyskania jeżeli oddasz panu Goutowi, nauczycielowi w Południowej Kamiennej Altanie wszystkie uzbierane przez ciebie lalki bohaterów:lalkę Briar Rose,lalkę Scarlet Robe,lalkę Groma,lalkę Szept,lalkę Dwóch Ostrzy oraz lalkę Maze'a.