FANDOM

UWAGA: Ten artykuł zawiera liczne spoliery na temat fabuły, czytasz na własną odpowiedzialność

Logan - główny antagonista gry Fable III, był królem Albionu po śmierci ojca. Podchodzi on z rodziny królewskiej, jest on synem Bohatera z Bowerstone i nie wymienionej w grze matki, starszym bratem/siostrą Bohatera z Brightwall, przodkiem Bohatera z Dębowej Doliny i przodkiem Broma oraz Scarlet Robe, Williama Black i Bohatera z Southcliff Jest także przyjacielem Łupieżcy. Jest on uznawany za tyrana, ze względu na jego działania jako władca.

HistoriaEdytuj

Nie wiele możemy się dowiedzieć o jego dzieciństwie, prawdopodobnie od młodości został wychowywany na króla. Po śmierci ojca jako najstarszy syn wstępuje do monarchii i zasiada na tronie jako władca, a Walter Back zostaje jego zarządcą królewskim. Przez lata był uważany za sprawiedliwego oraz dobrego króla.

Często wybierał się do innych krajów i zapoznawał tam wielu ludzi. Pewnego dnia dramatycznie zmienił postawę z dobrego króla w okrutnego tyrana. Było to spowodowane wyprawą do Aurory, gdzie został zaatakowany przez pełzacza. Uratowali go tam mieszkańcy, złożył przysięgę, że pomoże im w walce z ciemnością. Po powrocie spotkał Teresę, która go ostrzegła, że ciemność także zaatakuje Albion za pięć lat.

W swoich wysiłkach na rzecz ratowania ziemi w oczach mieszkańców stał się bezwzględnym, znienawidzonym tyranem i w dużej mierze był także odpowiedzialny za cierpienia, które dotknęły jego państwo. Zwiększył podatki, by zebrać pieniądze na rekrutację, zamknął wszystkie szkoły i uczelnie by zmusić dzieci do pracowania w zakładach pracy u Łupieżcy.

RelacjeEdytuj

SabinEdytuj

W królestwie nie ma żywej duszy, która nie musiała ponieść ofiary, aby przeżywać swoją świetność. Wielu ludzi ta świetność kosztowała życie. Myślę, że to najwyższy czas, aby wreszcie to on wyzionął ducha.

Sabin był wrogiem Logana i pierwszym, który zdecydował się pomóc Bohaterowi zakończyć rządy tyrana. Logan skazał ludzi Sabina na śmierć głodową nie dostarczając jedzenia. Podczas rewolucji w Brightwall wraz ze swoją armią stanął po stronie przyszłego króla. Był także za tym, by uśmiercić Logana.

Benn FinEdytuj

Nie jestem zwolennikiem obcinania głów, ale Sabin ma sporo racji. Pamiętacie, że widzieliśmy egzekucję Majora Swifta - to było krwawe przedstawienie. Może ten tutaj (Logan) zasługuje na to samo.

Benn Fin nie znał Logana osobiście lecz czuł do niego nienawiść i odrazę za zabicie Majora Swifta. Był jednym z wielu osób podczas decyji o życiu Logana żeby go zabić. Podczas rewolucji walczył po stronie Bohatera.

PageEdytuj

Stać nas na więcej. Czy nie po to walczyliśmy, aby się tutaj znaleźć? Widziałam co Logan zrobił z miastem. Ludzie umierali z głodu, dzieci zmuszano do pracy... jego śmierć niczego nie rozwiąże.

Page nie miała zbyt wielkiej styczności z Loganem, ale wiedziała ,że wszystko złe co się dzieje w państwie to jego sprawka. Była główną przedstawicielką Ruchu Oporu, który walczył z Łupieżcą jak i z królem. Walczyła o to żeby ponownie dzieci chodziły do szkoły i by ludzie nie umierali z głodu. Podczas osądu Logana w sali tronowej sądziła, że śmierć to nie jest rozwiązanie problemu.

KalinEdytuj

Jego zdrada skazała wielu moich ludzi na śmierć. Obiecał nam wybawienia, a potem sam pozostawił samych na pastwę losu.

Bohater z BrightwallEdytuj