FANDOM

Ten artykuł nie posiada kompletu informacji. Jeśli możesz – rozbuduj go!

Dworzanie: Trójka HerosówEdytuj

Skład: Jack Rzeźnik, Rycerz Ostrzy i Dama Ostrzy. Jack pojawia się w grze Fable: Zapomniane Opowieści. O pozostałej dwójce nie wiadomo nic, ponieważ fabuła w grze i jej następnych częściach nie obejmuje ich dlaszych losów. 
Pochodzenie: Wyłonili się z otchłani Pustki. Kiedy przybyli do Albionu ludzie przekonując się o ich mądrości i niezwykłych umiejętnościch uznali ich za bóstwo i zaczęli czcić.
Historia Spalenia Albionu: Ludzie toczyli ze sobą zacięte walki. Nie podobało się to Dworzanom, więc zaczęli przekonywać lud do spokojngo życia w dobrobycie i w zgodzie z naturą. Trzy próby ocalenia ich spełzły na niczym. Rozwścieczeni Dworzenie postanowili zniszczyć Albion przez spalenie, zrównanie świata ludzi z gruntem. Mimo nauczki jakiej dali ludziom, ich rasa przeżyła lecz tym razemu lud słuchał Dworzan. Niestety ludzie płacili przez wieki kare za nieposłuszeństwo.
Jack Rzeznik: Został on pokonany przez zjednoczyńce Albionu na szczycie góry Ruon, wraz z pozostałymi Dworzanami. Bohater pokonał tylko ciało Jacka, jego duch pozostał. Mamy z nim styczność w grze Fable, pierwszej części. Widzimy go w innym wcieleniu. Jego pierwotne zostało pokonane przez bohatera na górze Ruon. Nie wiadomo nic o jego działaniach po walce z bohaterem. Wiemy tylko, że stał on się okrutny i zły. Głównym celem gry jest pokonanie go pod postacią ogromnego ognistego smoka w Szaleństwie Archonta.
Rycerz i Dama Ostrzy: Byli rodzeństwem.